To my

To my

sobota, 27 grudnia 2014

Zima za oknem

Na pewno wielu z Was ucieszył widok za oknem. Jest trochę biało, mroźnie no i słonecznie. Korzystajcie więc z pogody i spędzajcie czas na podwórku. Może spadnie więcej śniegu i będziecie mogli pójść na sanki? Przypominam, że spotykamy się dopiero 7 stycznia (dni 2 i 5 stycznia są wolnymi od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Gdy znajdziecie chwilkę dokończcie, proszę obrazki, które rozpoczęliście w szkole. Znajdziecie je tutaj. Obrazki są nam potrzebne do naszego projektu eTwinning.
Życzę udanego wypoczynku :)

wykonano za pomocą PiZap

4 komentarze:

  1. Mnie bardzo ucieszył widok za oknem nie mogłam się tego doczekać myślałam że będzie tak jak ostatniej zimy a jednak śnieg spadł. Jestem bardzo ciekawa jakie prezenty dostaliście, co powiecie o waszej przerwie zimowej w szkole i co właśnie teraz robicie ale ja jestem pewna że miło spędzacie czas i że się dobrze bawicie. :)
    macie pozdrowienia od waszej Soni!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wszystkim szczęśliwego Nowego Roku,aby był lepszy od zeszłego

    Krzyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Krzysiu. Tobie też wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja myslalam ze nie bedzie ani platka sniegu a tu prosze zima do nas przyszla.
    Bylam bardzo zdziwiona, a teraz chodze na sanki albo na moje podwórko.
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń