To my

To my

czwartek, 25 grudnia 2014

Wesołych Swiąt!

3 komentarze:

  1. Ja dziękuje naszej pani za to że przysyła nam takie piękne życzenia i że nawet w przerwę zimową zamieszcza na naszym blogu nowe linki. Myślę że każdy wykonał zadania z naszego kalendarza który miał aż 24 zadania mi się bardzo podobały a wam? I chociaż jest przerwa zimowa zachęcam wszystkich do pisania komentarzy i zaglądania na naszego bloga!
    Wasza Sonia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Soniu, ja Tobie też dziękuję, że mimo przerwy świątecznej jesteś stałym gościem na blogu. No i za to, że takie obszerne komentarze zamieszczasz. Coraz lepiej Ci to idzie :) Zaglądałaś do Waszych rysunków? Tych o których już pisałam? Może dokończysz swój?

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę pani dla mnie zamieszczanie komentarzy i zaglądanie na naszego bloga to wielka przyjemność. :) I czasem próbuje poprawić coś w tym moim rysunku. Mam pewność że każdy rysunek po skończeniu będzie wyglądał pięknie i na pewno wszyscy się starają. Ja się bardzo staram i staram się też być na blogu bardzo często. I Myślę że każdy będzie wypoczęty po przerwie zimowej i że na sylwestra 2015 będę na niebie widzieć od was piękne fajerwerki ale nie zapomnimy o fajerwerkach do naszej pani ja też do was parę wyśle! ;)
    Pozdrawiam was i ślę życzenia Sonia. :)

    OdpowiedzUsuń