To my

To my

piątek, 17 kwietnia 2015

Lapbook - co to takiego?



Może uda nam się zrobić lapbook w szkole, a może ktoś z Was się zainteresuje i zrobi własny? Cóż to jest ten lapbook? Jest to rodzaj własnoręcznie wykonanej książki, łączącej wiedzę na określony temat. Może być np. lapbook o Polsce, o żabach, motylach, bocianach, klubie sportowym, morzu, pogodzie, Tatrach itp.  Zawrzeć w nim można informacje, zagadki, puzzle, zadania matematyczne, obrazki.....i inne różności Można na ten temat przeczytać w artykule pani Joli Okuniewskiej, dostępnym tutaj. Przykładowe lapbooki zobaczycie też tutaj i tutaj

A tutaj instrukcja

10 komentarzy:

  1. Hej! Uważam ze ten pomysł jest bardzo dobry i chciała bym zrobić go w 2 na własnym pomyśle i każdy żeby zrobił to co chce, a potem wybierzemy najbardziej pomysłowy lapbook. Może na najbliższej plastyce zrobimy go?


    Wasza Sonia pozdrawiam! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już zrobilam lapbook i to dwa.

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie są fajne loipbook. Chyba taki sobie zrobię.
    Ania :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak mówię każda para będzie miała co chce.Ale na razie nie mam pomysłu.


    wasza Sonia

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny sposób na zebranie pomysłów w jedną teczkę. Koniecznie musimy go zrobić, i to razy 2 !!! Dla mnie i dla Karolka !!!
    Nikola i Karolek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na efekty.Mam nadzieję, że pokażecie swoje lapbooki?

      Usuń
  6. Ostatnio w szkole też robiłem lapbook'a. Mam nadzieję, że wasze prace zachwycą nauczycieli.

    OdpowiedzUsuń