To my

To my

środa, 24 czerwca 2015

Niespodzianka!!!!!!!

Ależ się dzisiaj działo! Odwiedziła nas pani Marta Florkiewicz-Borkowska wraz ze swoimi uczennicami z Gimnazjum w Pielgrzymowicach. Dziewczyny przez kilka miesięcy szyły dla Was awatarki. Wiedziałam o tym, ale chciałam, żebyście mieli niespodziankę. Chyba się udała, co?
Jak pracowały autorki filcowych awatarków możecie podejrzeć tutaj. A może jakiś komentarz z podziękowaniem zamieścicie na ich blogu?
Serdecznie dziękujemy pani Marcie i jej uczennicom. Brak słów, żeby opisać, jaką radość sprawiłyście dzieciom. Ten dzień zapamiętają na długo, a awatarki będą im przypominały, że gdzieś tam są Pielgrzymowice i cudowni ludzie, którzy "nie żyją tylko dla siebie......".

DZIĘKUJEMY 




A to autorki Waszych awatarków.....


zdj. M. Florkiewicz-Borkowska

......i efekt ich pracy:


zdj. M. Florkiewicz-Borkowska

Awatarki w rękach właścicieli. Zabrakło tylko Karola i Szymona. Szkoda....











plakat Wiktorii


Plakat Natalki, przysłany podczas wakacji





9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny filmik zdjęcia porostu wszystko fajne.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. A i mam nadzieję że każdemu podoba się jego awatarka.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Fantastyczne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. To był bardzo ciekawy dzień, nikt z naszej klasy, oprócz Pani Basi niewiedział, że będzie aż tak zaskakująco.

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi awatarek się bardzo podoba.

    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to był niesamowity dzień pełen wrażeń. Chyba nikt się nie spodziewał że dostanie swojego awatarka do ręki. bardzo mi się podobało i nigdy tego nie zapomnę dzięki mojemu awatarkowi. Dziękuje pani Marcie i jej uczenniccom.


    Pozdrawiam Sonia:)



    PS
    Napisałam na blogu pani Marty komentaż o awatarkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Soniu napisałaś i na blogu pani Marty też rewelacyjnie :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna akcja! Tylko pozazdrościć takiej współpracy :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. O tam jest dziewczyna która robiła mojego awatarka.
    Ania =)

    OdpowiedzUsuń