To my

To my

poniedziałek, 1 czerwca 2015

Gala projektów eTwinning

Gala, w której miałam przyjemność uczestniczyć odbyła się w Warszawie w dniach 29-30 maja 2015r. Jak wiecie, wśród laureatów znalazł się i nasz projekt "24 zadania na czas oczekiwania". Brało w nim udział 10 szkół z całej Polski, a do Warszawy przyjechało 5 - ci, którzy zgłosili swój projekt, uprzednio go opisując. Poznałam osobiście (a nie tylko wirtualnie) panią Beatę z Piasku, panią Joasię z Czarnego Boru, panią Edytę z Koszalina. Nie było pani Basi z Runowa, była za to jej pani dyrektor. Niektórym nauczycielom z naszego projektu towarzyszyli zaproszeni na Galę dyrektorzy. Był więc nasz pan dyrektor Lucjan Rugor oraz pani dyrektor z szkoły w Piasku. No i oczywiście miałam okazję  podziękować osobiście pani Joli Okuniewskiej, która nieustannie mnie inspiruje i dostarcza  nowych pomysłów.  O Gali napisano tutaj.



dyplomy







6 komentarzy:

  1. Gratulujemy wytrwałości, cierpliwości i zaangażowania. To wielkie wyróżnienie. A sukces smakuje jeszcze bardziej, ponieważ nasze gwiazdy się do tego przyczyniły. Jeszcze raz serdeczne gratulacje i podziękowania pani Basiu :)
    Rodzice Nikoli

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrowienia i gratulacje dla najlepszej SUPERBELFERKI.
    Im dłużej Pani pracuje tym bardziej się Pani chce. Tylko podziwiać!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Basiu za ciepłe słowa. Jestem szczęśliwa, ż zechciałaś dołączyć do projektu i tak wspaniale działaliście. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń