To my

To my

środa, 26 listopada 2014

O misiach....

Przeczytajcie, jak ładnie o misiach napisały Wasze koleżanki. Kto chciałby, żeby jego tekst "Lubię misie, bo....." też znalazł się tutaj, przepiszcie go z zeszytu do pola komentarzy pod tym wpisem. Zachęcam!!!

Lubię misie, bo jak każde misie są bardzo mięciutkie. A także bardzo przyjazne i wiem jak wszystkie dzieci, że napisano dużo bajek o misiach ich przygodach. Na dodatek nie wierzę, żeby jakieś dziecko nie miało pluszowego misia. Bo misie są najlepszymi zabawkami dzieci. 
Ania

Lubię misie, bo pluszowy miś jest mięciutki, milutki i można z nim spać. Najważniejsze jest to, że misia wynaleziono jako drugą zabawkę tuż po lalkach. Chyba nie ma takiego dziecka, a nawet człowieka bez pluszowego misia. Na dzisiejszym dniu misia, był taki okrzyk: „Czy to jutro czy to dziś wszystkim jest potrzebny miś”. Niektórzy ludzie nawet nie potrafią zasnąć bez pluszowego misia. Ja śpię z jednym pluszowym koniem i z dwoma pluszowymi misiami. Naprawdę mi się dobrze śpi i nie mam koszmarów, a nawet kiedy bym miała to wiem, że moje misie i koń są przy mnie. Dwa dni temu miałam straszny koszmar, śniło mi się, że moich misiów i konika nie ma przy mnie, ale kiedy się obudziłam w nocy to zobaczyłam, że moje pluszaki są cały czas przy mnie. Jeśli ty masz koszmary to przytul się mocno do swojego misia i wyobraź sobie, że jesteś w królestwie pluszaków wtedy na pewno spokojnie zaśniesz. Ja tak robię i zawsze działa. 

Natalia 


12 komentarzy:

  1. Cześć!
    Właśnie wybrałam na kogo będę głosować - będę głosować na Wiktorię!
    A ty na kogo będziesz głosować z konkursu czytania?
    Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalia Ładnie napisałaś o misiach Łukasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalka!
    Bardzo ładnie napisałaś o prawach dziecka.
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Ja uważam że to bardzo ładne zdania i prawdziwe.
    Takie zdania nie są złe ale fajne o misiu chyba nikt nie napisał jeszcze ładnie.:)
    Sonia!!:) :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Natalia bardzo ładnie napisała.Krzyś i Mateusz








    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie Natalia opisała misia ;). Paweł

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalia bardzo ładnie opisałaś Wiktorię w pięknym czytaniu!!
    Zuzia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalia z Aniom opisały bardzo ładnie misia.
    Maciek.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ania bardzo ładnie napisała o misiu i powinna być pisarką!
    NATALIA :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Natalia bardzo ładnie opisałaś czemu lubisz misie tak samo ty Ania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu,Natalko pięknie napisałyście o misiach. :] Hania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania i Natalka bardzo ładnie napisały komentarze Karol

    OdpowiedzUsuń