To my

To my

niedziela, 30 listopada 2014

24 zadania na czas oczekiwania


Taki tytuł tytuł nosi projekt eTwinning, który będziemy realizować czekając na Święta Bożego Narodzenia. Korzystamy z możliwości współpracy z polskimi szkołami,  która w eTwinning pojawiła się w tym roku. Będą z nami dzieci z różnych stron Polski.  Niedługo poznacie się bliżej.
A to miejscowości, z których pochodzą: Olsztyn, Piasek, Konin Żagański, Czarny Bór, Lidzbark Warmiński, Koszalin, Szczecin, Nowy Staw.
Aby przeglądać kalendarz

zaglądajcie do zakładki eTwinning, albo klikajcie na logo projektu.

Aby obejrzeć tak zwany Twin Space projektu kliknijcie tutaj



Współpracujemy z tymi szkołami:



Brawo! Za nasz projekt otrzymaliśmy Krajową Odznakę Jakości eTwinning.
Gratuluję Wam i dziękuję za udział.




5 komentarzy:

  1. Super jest ten Mikołaj! Właśnie go sobie wydrukowałam i zabieram się za kolorowanie.
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiktoria! Bardzo się cieszę, że ci się podoba. Jeżeli jesteś ciekawa następnych zadań to koniecznie tu zaglądaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobię chętnie zadanie na jedynce bo wiem jak mikołaja zrobić.
    Natka:D:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwiązałam całe zadanie na dzisiaj!!!Było troszkę trudne, ale dałam z nim sobie radę.
    Niksia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadałam tacie zadania z dwójki i jednego nie wiedział, a ja wiedziałam i mu powiedziałam, że te zadania pisała pani z pierwszej klasy, a tata powiedział tak"ha
    ha ha bardzo śmieszne", a ja o mało co nie pękłam ze śmiechu.
    Natka rządzi: P ;D

    OdpowiedzUsuń