To my

To my

sobota, 8 listopada 2014

11 listopada - Święto Niepodległości

Polska - moja Ojczyzna.


                                                                       Zamieszczone dzięki p. Wiesławie Kopf 



Czy wiecie wystarczająco dużo o Święcie Niepodległości? Myślę, że wiedzy na temat nigdy za dużo, więc zachęcam Was do obejrzenia materiałów.


Zamieszczone dzięki p. Joannie Apanasewcz



 Zbliża się Święto Niepodległości. Zajrzyjcie na te strony, żeby bliżej poznać historię  naszej Ojczyzny



Jak wygląda godło Polski? Co symbolizują czerwień i biel? Dlaczego Mazurek Dąbrowskiego jest wyjątkową pieśnią? Na te i inne pytania znajdziecie odpowiedź w filmie.


A to gra i puzzle autorstwa p. Moniki Walkowiak




2 komentarze:

  1. Dzisiaj byłam na blogu i grałam w grę, która wcześniej poznałam w klasie.
    Zakończyłam grę ze 100% wynikiem.
    Jak byłam na punkcie z układanką to ułożyłam ją w 2 minuty i 12 sekund.
    Ania Cieciura kl. III a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Aniu! Cieszę się, że wykorzystujesz komputer i Internet do zdobywania nowych umiejętności. Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń