To my

To my

niedziela, 11 maja 2014

Konkurs "Mam talent"

To już ostatni moment, aby zgłosić się do konkursu!!!

1. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 20 i może w nim wziąć udział każdy uczeń.
2. Uczestnik może startować w wielu kategoriach lecz nie może prezentować się kilkukrotnie w obrębie jednej kategorii.
3. Uczestnik sam organizuje sobie strój i potrzebne rekwizyty
(w tym podkład muzyczny).
4. W tym roku konkurs zostanie rozegrany w następujących kategoriach:
• Muzyka - opiekun p. Joanna Bulanda-Gorol
• Plastyka - opiekun p. Bogumiła Klimek
• Taniec sportowy - opiekun p. Wiesława Hulim
• Recytacja - opiekun p. Katarzyna Trzebunia
• Inne - opiekun Katarzyna Trzebunia i Barbara Benisz.
5. Zgłoszenia do opiekunów poszczególnych kategorii należy zgłaszać najpóźniej do 12 maja.
6. Opiekunowie wyznaczą termin przesłuchań czy przeglądów, które odbędą się pomiędzy 15 a 23 maja 2014 r.
7. Finał konkursu odbędzie się 4 czerwca 2014r. na imprezie otwarcia boisk szkolnych.
8. Finałowe talenty wybierać będzie jury złożone z uczniów, nauczycieli i Rodziców.
9. Zwycięzcy otrzymają drobne nagrody.

1 komentarz:

  1. Hej ja wciąż czekam na wyniki. Będę się cieszyć jak przejdę.Już nie mogę się doczekać tego. A ja mam też do was pytanie czy wy się nie umiecie doczekać możecie napisać w komentarzu , albo powiedzcie mi w szkole papa.
    Wasza Sonia która wam posyła gorące całusy.

    OdpowiedzUsuń