To my

To my

wtorek, 4 marca 2014

Policjanci w naszej klasie

Dziś w naszej klasie mieliśmy niezwykłych gości. Odwiedzili nas panowie policjanci i......pies. Tak! Prawdziwy policyjny pies, wabił się Wolf. To było dla nas niezwykle i na pewno na długo zapamiętamy tę wizytę. Dziękujemy mamie Jasia za doprowadzenie do tego niezwykłego spotkania. W galerii już można oglądać zdjęcia.
Proponuję Wam wpisywanie komentarzy o tym wydarzeniu. Kilkoro z Was zamieściło je już dzisiaj podczas zajęć komputerowych. Brawo!
A tu filmik, przypomnijcie sobie, co Wolf potrafi.


5 komentarzy:

  1. Dziś odwiedzili nas policjanci. Wolf jest wytresowany. Najbardziej mi się podobało gdy Wolf robił sztuczki.
    Krzyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś odwiedzili nas policjanci. Jeden z policjantów miał psa o imieniu Wolf. Na tym spotkaniu podobały mi się sztuczki psa i kajdanki. Paweł

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś odwiedzili nas policjanci. Jeden policjant miał psa o imieniu Wolf. Najbardziej podobało mi się gdy Wolf robił śmieszne sztuczki.
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś odwiedzili nas policjanci. Policjanci przyprowadzili ze sobą psa który wabił się Wolf. Podobało mi się jak pies Wolf z policjantem robili sztuczki.
    Nikola

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam filmik o sztuczkach Wolfa, który był interesujący.
    Hania

    OdpowiedzUsuń