To my

To my

środa, 12 marca 2014

Konkurs czytelniczy - jak nazwiemy zeszyt do zapisywania notatek?


W naszym konkursie czytelniczym macie robić notatki o przeczytanych książkach w specjalnym zeszycie. Byłoby dobrze nazwać go jakoś, aby nie był takim "zwykłym zeszytem", tylko jak?......No właśnie, co proponujecie? Czekam na komentarze. Przypominam przy okazji zasady dokonywania wpisów:

tytuł
autor
ilość stron
ilustracja (dowolna)
no i jakiś wpis - do wyboru:
co Wam podobało się najbardziej
co było zabawnego
co Was zasmuciło
który z bohaterów spodobał się najbardziej
Można wymyślić reklamę przeczytanej książki, napisać krótki list do bohatera książki itp. itd.
Jeżeli macie inne pomysły, po piszcie proszę w komentarzach.

3 komentarze:

  1. Hej a ja mam pomysł na nazwę zeszytu mógłby się nazywać " SUPER MOLIK!" a jeszcze mam jedną propozycję "KSIĘGA PRZYGÓD". Proponuje Sonia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką propozycję - Pamiętnik Czytelnika.
    Jaś

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja swój nazwałam DZIENNICZEK LEKTUR
    Niki

    OdpowiedzUsuń