To my

To my

wtorek, 4 czerwca 2013

Szkolny "Mam talent"

3 czerwca 2013r.  w naszej szkole odbył się finał konkursu "Mam talent". Startowały w nim także dziewczynki z Ia. Sonia recytowała wiersz i śpiewała, Hania recytowała, a Nikol demonstrowała swoją pracę plastyczną. Artystów było bardzo wielu: śpiewali, grali na instrumentach, recytowali, gawędzili po śląsku, czytali swoje prace literackie, tańczyli a nawet... walczyli ;) Sonia, która startowała w dwóch kategoriach otrzymała wyróżnienie. Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów, a do następnego konkursu może wystartuje Was więcej? W końcu każdy ma podobno jakiś talent....




4 komentarze:

  1. Cieszę się, że wystąpiłam w konkursie " Mam talent" i podoba mi się moje zdjęcie. Sonia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też się podoba :) A na konkursie pięknie zaśpiewałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny kolorowy blog. Nie mogę się już doczekać tego, co się tu u Was będzie działo dalej. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję w imieniu własnym i moich uczniów. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń